Изтеглете софтуерна актуализация и подробни ръководства директно от производителя.
Удължена 3 годишна гаранция за избрани Safescan продукти!
Повече информация
Безплатна доставка за поръчки над 200 лева без ДДС
Поръчано преди 15.00ч.,
изпратено същия ден!

3 години гаранция Отлично обслужване

Връщане на стока

ОТКАЗ  ОТ ОНЛАЙН ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА:

На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи (с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП) в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно – считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приеме последната стока.

Правото на отказ може да бъде упражнено само ако потребителят е представил  стоката закупена от ВАРТЕК БЛАГОЕВИ ООД неупотребявана, в оригиналната ѝ опаковка, в запазен търговски вид, всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности, документи и оригиналната касова бележка/фактура за покупката.

ВАРТЕК БЛАГОЕВИ ООД запазва правото си да прецени дали да приеме върнатата стока в случай, че:

върнатата стока е с увредена опаковка; следи от употреба: драскотини, удари, замърсявания и др.; увредена от токов удар; липсващи: аксесоари от окомплектовката на уреда, гаранционна карта, инструкция за употреба;

В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на ВАРТЕК БЛАГОЕВИ ООД не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил  за решението си да се откаже от договора. До предаването на стоката  рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.

Всички транспортни разходи по доставката и връщането на стоката са за сметка на клиента.