Поръчване по Интернет
За целта използвайте бутоните “Добави в кошницата” към всеки продукт. След като получим поръчката, ще се свържем с Вас, за да я потвърдим и да уточним наличността на поръчаната стока и начина на плащане.
Използвани начини на доставка
Доставката е БЕЗПЛАТНА за Вас, когато стойността на поръчката надвишава сумата от 200 лв. без ДДС. Поръчаните от Вас продукти ще Ви бъдат изпратени чрез куриерска фирма Speedy с икономична доставка.
За поръчки под 200 лева без ДДС, поръчките се изпращат с транспортни разходи за сметка на клиента. Не се начисляват във фактурата.
Възможно е доставката да бъде експресна или да се извърши от предпочитан от Вас куриер, като стойността на услугата се поема от Вас. При доставка с куриер различен от Спиди или Еконт- плащането може да бъде САМО по банков път!
Начини на плащане
-Плащане по банков път с платежно нареждане след като бъде направена поръчка и тя бъде потвърдена;
-Плащане при доставка на куриера (Пощенски паричен превод) - плащането на поръчката се извършва веднага при пристигането на стоката. Заплащането се извършва на представителното лице на куриерската фирма, извършила транспортирането; За Спиди-куриера издава товарителница, която играе роля на касова бележка. За Еконт-Касовата бележка се издава от куриера. Моля, приложете ги към фактурата си !!!
*С избора на начин на плащане, Клиентът - потребител по Закона за защита на потребителите, изявява съгласие за извършване на авансово плащане на стоките по смисъла на чл. 53, ал.1 от ЗЗП.
Наличност на продуктите
Ако сте поръчали продукт, който в момента не е в наличност или вече не се предлага на пазара, ние веднага да се свържем с вас, за да ви предложим подобен нов продукт.
Други начини за поръчка
Поръчка по телефон. Можете да поръчате исканите от вас продукти на тел. 052/ 739 440, 739 450, 739 460 всеки работен ден от 9,00до 17,00 часа.
Поръчване по email. Можете да поръчате и изпратите попълнена от вас заявка за продукти по email. Но не забравяйте и в този случай да включите необходимата информация: име, адреси за доставка и фактуриране, начини на доставка и плащане, телефон, точно описание на желаните продукти. За заявки по email използвайте адрес: sales@vartec.bg .
Гаранции
Вартек Благоеви ООД издава гаранционна карта на продуктите, които подлежат на гаранционно обслужване, в която са фиксирани сроковете и условията на гаранция.
Гаранционен период
Всички продукти на Safescan, са произведени в съответствие на високите стандарти за качество и сигурност. В резултат на това, продуктите на Safescan могат да имат удължена 3 годишна гаранция*.
За да имат вашите продукти удължена 3 годишна гаранция, вие трябва да ги регистрирате на уеб страница: www.safescan.com/bg/register/register . За регистрацията са ви нужни: датата на покупката, номер на фактурата, модел и сериен номер на продукта. Периода на гаранцията започва от датата на покупката. За всички нерегистрирани продукти, важи стандартната 2 годишна гаранция.
За регистрацията на вашите продукти, вие трябва да влезете във вашия акаунт или да си създадете акаунт на www.safescan.com . На вашата персонална регистрационна страница, вие можете да регистрирате вашия Safescan продукт за удължена 3 годишна гаранция.
*Удължаването на гаранцията с 1 година покрива всичките продукти на Safescan, освен Safescan 20, Safescan 30, Safescan 35, Safescan RF-100, Safescan RF-110, Safescan софтуери, както и консумативи като UV лампи, батерии, разделители, USB кабели и др.
**Моля да имате предвид, че 3 годишната гаранция може да бъде приложена само за продукти, които са били регистрирани он-лайн до 30 дни от датата на покупката. Без тази регистрация важи стандартната 2 годишна гаранция.